Feedback en klachten

Bij LRQA begrijpen wij wat er op het spel staat voor uw bedrijf. Wij zetten onze expertise intensief in om uw managementsystemen efficiënter en effectiever te maken. Dit is de reden waarom we wereldwijd als één van de meest betrouwbare toetsende instellingen van managementsystemen zijn op het gebied van assurance. Ondanks onze inspanningen om te voldoen aan de hoge eisen die u van ons kunt verwachten, kan er onverhoopt iets misgaan. Zodra een dergelijke situatie zich voordoet, verzoeken wij u om ons te informeren, zodat wij onze uiterste best kunnen doen om het probleem te verhelpen.  En zo toekomstige tekortkomingen te voorkomen. 

Complimenten

Wij ontvangen graag complimenten, zodat wij onze best practices intern onder de aandacht kunnen brengen.

Klachten

Als LRQA-klant vindt u alle informatie in onderstaande PDF-document waarin onze klachtenprocedure beschreven staat. Als u een klacht heeft over een klant van LRQA dan legt u eerst de kwestie voor aan de desbetreffende organisatie. Hebt u dit gedaan en bent u niet tevreden met de uitkomst dan kunt u contact opnemen met LRQA.  

Online formulier

Klik op onderstaande tekstlinlk om uw feedback of klacht in te vullen via ons digitale formulier. Deze wordt vervolgens in behandeling genomen.