Lancering nieuwe huisstijl

LRQA is onderdeel van de Lloyd’s register Group (LR). Lloyd’s Register heeft de laatste jaren grote wijzigingen ondergaan en kent een sterke groei. Wij zijn ontwikkeld naar een dienstverlener met een omvang van 9000 medewerkers in 78 landen en een omzet van 1,2 miljard. Met als moeder de Lloyd’s Register Foundation hebben we geïnvesteerd in technologisch leiderschap door het opzetten van global technology centres, we hebben onze dienstverlening verder gedifferentieerd in de energie- en railmarkt en we hebben onze internationale activiteiten in managementsystemen, LRQA, sterk uitgebreid.

Onze nieuwe identiteit, die gebaseerd is op het originele LR stempel van 250 jaar geleden, weerspiegelt ons commitment aan onafhankelijkheid, technisch excellentie en maatschappelijke betrokkenheid. Het nieuwe logo vormt een verbinding tussen alle leden van de groep, inclusief LRQA, hetgeen onze brede service portfolio beter aan elkaar koppelt. De nieuwe huisstijl is slecht het begin en wij zien uit naar de verdere ontwikkelingen, zowel voor onze relaties als voor onze organisatie. Uw business behoeftes veranderen en we herkennen dat dit nieuwe eisen en verwachtingen stelt aan onze organisatie; in het jaar 2014 zullen wij dan ook een breder pakket van assessment services en training gaan aanbieden om de duizenden klanten wereldwijd beter te bedienen.

Hoewel we uitkijken naar onze toekomst, houden wij vast aan onze oorsprong. Het aangepaste beeldmerk blijft staan voor dezelfde kernwaarden als het huidige beeldmerk. Uw huidige certificatie logo kunt u dus blijven gebruiken. Er is geen actie van uw kant nodig om certificatie logo’s aan te passen.

Wilt u meer informatie over onze nieuwe assurance services of onze nieuwe huisstijl, neem dan contact op met +32(0)3 212 16 40.

Wij kijken uit naar verdere samenwerking,

Met vriendelijke groet.