Volgens onze informatie gebruikt u een verouderde browser. Dit kan ervoor zorgen dat bepaalde functies niet goed werken. Browser actualiseren

Ontdek de LRQA Client Portal

De Client Portal van LRQA

Neem contact met mij op
 

Vanaf nu kunt u bij het klantenportaal terecht voor al uw vragen

Log in en u krijgt direct toegang tot uw certificaatgegevens. Goed om te weten: wij ontwikkelen de Client Portal samen met onze klanten. U kunt uw ideeën en input doorgeven via deze Portal, zodat het letterlijk voor en door onze klanten wordt opgebouwd. Wilt u een eerste indruk krijgen dan nodigen we u van harte uit om ons promofilmpje te bekijken. Bent u op zoek naar meer gedetailleerde informatie dan kunt u hieronder de meest voorkomende vragen bekijken, of stel uw vraag direct binnen de Portal!

  • Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

    Wanneer u al beschikt over een account, klikt u heel eenvoudig op 'forgot password' rechtsonder op de inlogpagina van de Client Portal. Daarna ontvangt u een nieuw wachtwoord in uw mailbox.  


    Indien u nog niet beschikt over een account, controleren wij eerst waar u toegang voor dient te krijgen. Bekijk de contactpagina voor meer informatie. Wanneer dit is geverifieerd dan maken we voor u een account aan.

  • Hoe kan ik collega's binnen mijn organisatie toegang geven tot het klantenportaal?

    Wanneer u bekend bent bij onze organisatie, dan kunt u via de Client Portal de nieuwe / gewijzigde personen aan ons doorgeven. Indien uw organisatie nieuw is bij ons en u nog geen inloggegevens heeft, kunt u ons bellen op +31 (0) 10 2018 401 of bekijk de contactpagina voor meer informatie.

  • Wat moet ik doen als ik vragen heb?

    1. Bekijk de verschillende vragen en antwoorden op deze pagina. Bij vragen over hoe de Client Portal functioneert kunt u meer informatie terug vinden in de handleiding! Download deze hier.

    2. Wanneer u vragen heeft over uw certificering, dan kunt u contact met ons opnemen binnen de Client Portal. Hoe werkt dit? Selecteer de juiste onderwerpen en uw vraag komt bij de juiste persoon terecht. Dit maakt het mogelijk om u sneller te kunnen helpen. U kunt bijvoorbeeld kiezen uit de onderstaande onderwerpen:

    - Generic Request / Algemene vragen
    - Certificate Enquiry / Vragen over uw certificaat
    - Visit Enquiry / Vragen over de geplande audit
    - Sales Enquiry / Vragen aan de sales afdeling
    - Invoice Enquiry / Vragen over uw factuur

    Indien u een klacht wilt indienen of suggesties heeft ten aanzien van onze dienstverlening, dan kunt u gebruik maken van ons feedback formulier. Kies dan voor de optie 'Feedback, Complaints', hier kunt u suggesties en complimenten doorgeven. Dankuwel!

  • Wat moet ik doen als mijn planningen nog niet compleet zijn?


    In veel gevallen vindt de afstemmming voor de eerst volgende bezoeken plaats tijdens het laatste bezoek met de betreffende auditor. Het gebeurt helaas nog vaak dat we deze auditor niet op deze dag kunnen leveren i.v.m. andere planningen en om deze reden dient deze afspraak eerst afgestemd te worden met onze planningsafdeling. Wanneer zowel de auditor als onze planningsafdeling overeenstemming hebben, kunnen we u de afspraak voorleggen (proposed). U ontvangt een notificatie in uw inbox met daarin de melding dat er gepland bezoek voor u klaar staat om te bevestigen. U kunt uw bezoek vervolgens bevestigen of een nieuwe datum aan ons voorstellen.

    Indien uw planningen nog niet op orde zijn voor het komende jaar, dan kunt u binnen de Client Portal contact met ons opnemen. Zo kunt u eenvoudig de status navragen bij onze planningsafdeling.

    Hieronder ziet u een overzicht van de stappen om uw planning compleet te maken:

  • Wanneer kan ik mijn rapport verwachten?


    Uw rapport wordt na elke audit zorgvuldig opgesteld door de Lead auditor. Indien er meerdere auditoren betrokken zijn bij assessment van uw certificeringsproduct(en), dan is het zaak dat de Lead auditor eerst alle input verzameld om de eindrapportage te kunnen vervaardigen. Zodra de eindrapportage is geschreven dan dient deze eerst gevalideerd en eventueel aangepast te worden. Wanneer uw rapport is gemaakt en gevalideerd ontvangt u een notificatie in uw mailbox dat uw rapportage beschikbaar is op het klantenportaal.

    Hieronder kunt u de stappen zien die worden genomen om het rapport op te maken:

  • Wanneer kan ik mijn certificaat en logo's verwachten?

    Om te beginnen zijn er 3 mogelijke situaties wanneer u een certificaat kunt verwachten:

    1. U start met uw certificering bij ons en Fase 1 & 2 zijn met goed gevolg afgerond.

    2. Uw certificaat dient gewijzigd te worden.

    3. Uw certificaat is verlopen of zal binnenkort verlopen en dient vernieuwd te worden.

    Nadat de audit is afgerond dient het rapport eerst te worden gemaakt. Vervolgens dienen wij het rapport te valideren - om de kwaliteit te waarborgen - voordat het certificaat kan worden opgemaakt. Wanneer uw certificaat is gemaakt en ook is gevalideerd, ontvangt u een notificatie in uw mailbox dat uw certificaat beschikbaar is op het klantenportaal. Hier kunt u tevens uw certificaatlogo's downloaden.

    Hieronder vindt u een overzicht van de stappen die ondernomen worden voordat u uw certificaat en logo ontvangt:  

  • Waar kan ik mijn contract terugvinden?

    Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om uw contract terug te vinden binnen de Portal. Indien u deze niet meer in uw bezit heeft kunt u deze opvragen door contact met ons op te nemen binnen de Client Portal. 

  • Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

    Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om uw factuur terug te vinden in de Portal. Indien u deze niet meer in uw bezit heeft kunt u deze opvragen door contact met ons op te nemen via de Client Portal.

Ga naar de Client Portal

Download de handleiding

Neem contact met mij op